blog header

blog header

Search This Blog

29 Nov 2011

Een goed doel

For kind English speaking readers, please use Google translate and read the comments.

Mark is mijn grote broer en Esther is zijn vrouw. Zij gaan wat bijzonders doen.

Mark en Esther gaan naar Rwanda. Wel drie maanden lang en ze vertrekken op twee januari 2012. Wat ze gaan doen kun je hier lezen. En als je wilt doneren kijk dan hier.

Dit ondernemende duo is ook lid van zwemvereniging de Watervrienden Assen, net als mijn moeder Tiny en ik. Iemand had het idee om een sponsorzwemactie te organiseren, en o.a. mij en Tiny is gevraagd baantjes te gaan zwemmen in het 25-meterbad van de Bonte Wever Assen op 16 december a.s.. We hopen op ongeveer 15 zwemmers.

Het idee is verder natuurlijk heel simpel. We zwemmen in een uur zoveel mogelijk baantjes en per baantje maken de sponsoren een x-bedrag over. Let op! Ik zwem niet zo goed als ik fiets. En al helemaal niet als het water koud is. En de laatste maanden is het water vaak koud. Bah! Je kunt ook een vast bedrag overmaken, maar ik vind dat nogal saai.

Vind je dit een goed initiatief? Zo ja, mail/twitter/comment me dan je naam, en het bedrag dat je mij of Tiny per baantje sponsort. De aantallen baantjes worden geteld door mensen van onze zwemvereniging. Op zaterdag de 17e  december maak ik hier bekend hoeveel baantjes ik en Tiny gezwommen hebben. Ik bericht je dan welk bedrag je kunt overmaken op de rekening van Mark en Esther. (zie hier) Eigenlijk ben je slim genoeg om dat zelf uit te rekenen, maar goed.

4 comments:

  1. Can you manage payment by Paypal? Go on then Peter - I'll start you off with 20Euro-cents for each length you finish in the 25metre pool in the 1 hour.

    ReplyDelete
  2. Thanks Rob! Great!
    I have Paypal and will let you know via Facebook what amount to transfer.

    Peter

    ReplyDelete
  3. Hi Peter,

    I would like to sponsor each of you for 8 cents per lap (or 16 cents for both your total laps). Also I would like to have a minimum of 10 euro's for the both of you (not each).

    Good luck!
    Wilfred

    ReplyDelete
  4. Thanks Wilfred, I'll put you on the list.

    ReplyDelete